OKQ8

Hvordan sikrer vi hygiejnen på vores servicestationer?

OKQ8 – Hygiejne – 2015

  • OKQ8
    Udfordring

    Konsistens og høj kvalitet

    OKQ8 er et af Sveriges største brændselsfirmaer, og kunderne kommer ikke kun ind på servicestationerne for at fylde deres tanke, men også for at købe brød, kager, snacks, hotdogs og sandwich. OKQ8 skal levere en konsistent og høj kvalitet, når det kommer til mad. Det er derfor vigtigt for medarbejderne at have den rigtige mad-følelse og have god hygiejne for at sikre fødevarernes kvalitet, og at kunden får en god oplevelse hver gang.

  • OKQ8
    Løsning

    Den rigtige mad-følelse

    På baggrund af en række afprøvede metoder, udviklede MOCH kurset "Food Feeling" for medarbejdere på servicestationer, som giver medarbejderne viden om og forståelse for processernes betydning i OKQ8s fødevarekoncept. For bedst muligt at nå målgruppen, bruger kurset hovedsageligt videosekvenser og fotos med voiceover til formidling af viden.

  • OKQ8
    Resultat

    En fælles ånd

    Træningen skaber en fælles ånd for alle OKQ8s medarbejdere. En fælles ånd ift. hvordan man håndterer mad korrekt - både før, under og efter - men også i hvordan man laver den perfekte kop kaffe, opretholder en god hygiejne og giver den bedste kundeservice.