KVALITETSIKRET DIGITAL LÆRING

Se hvilke løsninger vi har leveret til vores kunder

Vi er stolte af det vi laver, og de resultater vi sammen med vores kunder skaber. Du kan her se nogle af de mange forskellige løsninger, vi gennem tiden har leveret til en mangfoldighed af kunder.

CASES
LAD DIG INSPIRERE

Det er vigtigt, at medarbejdere som arbejder for staten, regionerne samt kommunerne ved, hvordan man gennemfører offentlige procedurer korrekt. Læs mere om, hvordan vi har hjulpet Moderniseringsstyrelsen.

CUSTOMER: Moderniseringsstyrelsen

I samarbejde med DSB har MOCH designet et e-learning kursus, der hjælper DSB med at uddanne deres mange medarbejdere i god kundeservice. Klik her og læs mere om, hvordan MOCH har hjulpet DSB.

CUSTOMER: DSB

MOCH har udviklet et introduktionskursus til Landsforeningen af Menighedsråd og deres arbejde. Klik her og læs mere om, hvordan MOCH har hjulpet LAM.

CUSTOMER: Landsforeningen af Menighedsråd

MOCH har udviklet et kursus, der styrker frivillige skolebestyrelser i at udføre deres arbejde bedst muligt. Klik her og læs mere om, hvordan MOCH har hjulpet Skole og Forældre.

CUSTOMER: Skole og Forældre

MOCH har udviklet et e-learning kursus til Q8, der ønsker at uddanne deres medarbejdere til at yde den bedst mulige kundeservice. Klik her og læs mere om, hvordan MOCH har hjulpet Q8.

CUSTOMER: Q8

I samarbejde med Københavns Lufthavn har MOCH udviklet ”Drivers Course Class 0” for medarbejdere med Class 0 køretilladelse. Klik her og læs mere om, hvordan MOCH har hjulpet Københavns Lufthavn.

CUSTOMER: Copenhagen Airport

Sammen med Seahealth har MOCH udviklet et e-learning kursus i generel madhygiejne. Klik her og læs mere om, hvordan MOCH har hjulpet Seahealth.

CUSTOMER: Seahealth

Ørsted byder alle nyansatte – både nyuddannede og højt specialiserede medarbejdere – velkomne med et skræddersyet kursus designet i samarbejde med MOCH. Klik her og læs mere om, hvordan vi har hjulpet Ørsted.

CUSTOMER: Ørsted

MOCH har udviklet et e-learning kursus for Synoptik, der både træner medarbejdere og ledere i brugen af et nyt og anderledes system. Klik her og læs mere om, hvordan MOCH har hjulpet Synoptik.

CUSTOMER: Synoptik

ISS er en af Danmarks førende virksomheder inden for servicebranchen. Her er det vigtigt, at alle medarbejdere overholder eksisterende lovgivning inden for deres fagområde. Klik og læs mere om, hvordan vi har hjulpet ISS.

CUSTOMER: ISS

MOCH har skræddersyet Vej-EU et grundlæggende e-learning kursus med målet om at forberede deres medarbejdere på et udvidet efterfølgende kursus. Klik her og læs mere om, hvordan MOCH har hjulpet Vej-EU.

CUSTOMER: Vej-EU

MOCH har udviklet et digitalt onboarding kursus for at hjælpe den internationale organisation ACT!ONAID’s Governance Academy Training. Klik og læs mere om, hvordan vi har hjulpet AAI.

CUSTOMER: ActionAid International

MOCH har udviklet et kursus til Statens Seruminstitut, der imødekommer virksomhedens travle og komplekse hverdag. Klik her og læs mere om, hvordan MOCH har hjulpet SSI.

CUSTOMER: Statens Serum Institut

I samarbejde med OKQ8 har MOCH udviklet kurset ”Food Feeling” målrettet medarbejdere på tankstationer. Klik her og læs mere om, hvordan MOCH har hjulpet OKQ8.

CUSTOMER: OKQ8

MOCHs skræddersyede kursus uddanner alle Vestas’ medarbejdere i overholdelse af lovgivning på deres område og Vestas’ egen Code of Conduct. Klik her og læs mere om, hvordan MOCH har hjulpet Vestas.

CUSTOMER: Vestas